måndag 13 december 2010

Uppåt...

Idag fick jag veta att jag numera har blivit tillvald i Rädda barnens styrelse här i Linköping. Det ska bli intressant att få vara med och se på vilket sätt de stora Rädda Barnen jobbar. Känns i alla fall bra att någon tycks märka att man försöker i alla fall...jag undrar vem som nominerade mig? Eller, ja kanske ska vänta tills årsmötet, då det blir officiellt innan jag ropar hej :)

I vilket fall så är jag jätteglad och jag hoppas kunna hjälpa till med många projekt. Jag har även sökt till projektet Ung och Dum, som RBUF, Svea och någon mer startat, jag har då sökt som utbildare. Skulle vara så himla kul att få chans att komma ut till barn och unga och verkligen få diskutera de saker som jag själv exempelvis nämnt i denna blogg. Vi får se vad som händer... och fötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar