lördag 23 oktober 2010

Hittade ett roligt inlägg i en blogg, via brorsan. Bloggaren har satt upp "The Rules" som tydligen gäller från och med nu enligt honom. Det är 38 punkter, men jag fastnade särskilt för följande punkt:

#18
When walking down the pavement/sidewalk and someone is walking toward you in the opposite direction, the first person to move to one side has the priority. Moving over to the same side after the first person has moved over gives the first person permission to hit you with a pole. This situation is not funny in any sense, and nervous laughter in response is outlawed.

http://botherer.org/the-rules/

Haha, det roligaste är att enligt den här regeln, så skulle jag få många slag av en påle av folk. Jag förstår inte vad det är med mig, men jag lyckas alltid gå fel så att den jag möter får gå från sida till sida. Ofta blir det att vi får stanna upp mitt framför varandra och sedan gå förbi. Helt sjukt, och det värsta är att när jag försöker tänka på att "nu ska jag se till att hålla höger redan i början" exempelvis, så går det inte iaf! är det mig eller andra det är fel på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar